| |

 

 

 

 

 

Managementul timpului

 

Timpul înseamnă bani şi din păcate o mare parte din aceştia se duc pentru a corecta dezorganizarea şi întreruperile. În acest curs, participanţii vor învăţa cum să îşi gestioneze cât mai eficient timpul folosind instrumente personalizate de organizare a activităţii şi delegând

 

Obiective

Participanţii vor:

- putea identifica erorile în gestiunea timpului şi vor găsi soluţii pentru remedierea acestora

- înţelege importanţa gestionării adecvate a timpului

- putea să identifice devoratorii de timp şi vor şti să adopte măsuri pentru minimalizarea acestora

- putea să îşi planifice mai eficient timpul de muncă

 

Teme principale:

1. Noţiuni de bază în planificarea timpului

- planificarea unei zile de lucru

- stabilirea obiectivelor

- identificarea priorităţilor

2. Programarea utilizării timpului

- abordarea termenelor limită

- planificarea unor perioade de timp fără întreruperi

- valorificarea şedinţelor

3. Modalităţi de împiedicare a întreruperilor

- învăţaţi să spuneţi "NU"

4. Cei patru paşi ai managementului timpului: planificarea, organizarea, dirijarea şi controlul

5. Metode de planificare a timpului

- avantajele şi dezavantajele diferitelor metode folosite în planificarea timpului

- identificarea unei metode personale de gestionare a timpului

 

Pentru mai multe detalii, contactaţi-ne! Apăsaţi aici, pentru a ne trimite un mesaj sau pentru a afla datele noastre de contact