| |
 

 

 

Management

 

Nu-i de ajuns să avem calităţi deosebite, trebuie să ştim şi cum să le gestionăm

 

 

Obiective

Participanţii vor:

- şti să îşi evalueze corect punctele tari şi eventualele slăbiciuni pentru a putea construi un plan individual de dezvoltare

- şti să stabilească obiective SMART pentru ei şi pentru angajaţi

- învăţa procesele care fac o echipă să funcţioneze bine

- învăţa metode şi strategii de a-şi organiza şi planifica mai eficient timpul propriu de lucru şi timpul celorlalţi angajaţi din echipă

- exersa modalităţi de evaluare şi monitorizare a propriilor acţiuni de conducere

- dezvolta abilităţile de a realiza un echilibru între viaţa profesională şi cea personală

 

Teme principale:

1. Noţiuni de management

- roluri, niveluri, sarcini şi abilităţi

- managementul schimbării

2. Planificarea şi luarea deciziilor

- cum se iau deciziile?

- niveluri de luare a deciziilor

- avantaje şi dezavantaje ale luării deciziilor prin consens

3. "Vreau să spun că..." - reformulează pentru o mai bună înţelegere

- principii ale ascultării active

- feedback-ul: când şi cum îl oferim

- model în 5 paşi de formulare a unui feedback constructiv

4. Managementul timpului

- programarea utilizării timpului

- modalităţi de economisire a timpului

- modalităţi de împiedicare a întreruperilor

5. Munca în echipă

- principiile unei echipe funcţionale

- tratarea conflictelor în echipă

- roluri în echipă

6. Motivarea echipei

- identificarea factorilor demotivatori

- instrumente pentru analiza satisfacţiei profesionale a angajaţilor şi metode de management eficient al motivaţiei proprii şi a motivaţiei celorlalţi angajaţi

7. Dezvoltarea stilului propriu de conducere

- realizarea echilibrului dintre viaţa personală şi cea profesională 

Pentru mai multe detalii, contactaţi-ne! Apăsaţi aici, pentru a ne trimite un mesaj sau pentru a afla datele noastre de contact