| |
 

 

 

Customer care

 

Dacă nu ai grijă de clienţii tăi, altcineva va avea grijă de ei în locul tău

   

 

 

 

 

Obiective

Participanţii la curs:

- vor conştientiza importanţa clientului (extern şi intern)

- vor conştientiza importanţa furnizării unor servicii de calitate pentru client (extern şi intern)

- îşi vor dezvolta un set de comportamente în vederea îmbunătăţirii relaţiilor cu clienţii

 

Teme principale:

1. Misiune, viziune, valori - customer care policy

- stabilirea unor mijloace de atingere a misiunii companiei

- descoperirea modului în care se relaţionează atingerea misiunii organizaţiei cu acele comportamente şi politici de orientare spre clienţi

2. Clientul

- de câte feluri este clientul?

- de ce este important să fie mulţumit?

- de ce pleacă clientul?

3. Modele de comportament în relaţia cu clientul

- bariere în comunicare

- elemente esenţiale pentru o comunicare eficientă (tehnica întrebărilor, limbajul, expresivitatea vocii)

4. Cum influenţez EU comunicarea?

- arată că îţi pasă!

- pune întrebări - pentru a identifica cât mia bine nevoile clienţilor

5. Ascultă activ

- caracteristici ale ascultării active

- tehnici de ascultare activă

6. Recomandări de management al stresului

Pentru mai multe detalii, contactaţi-ne! Apăsaţi aici, pentru a ne trimite un mesaj sau pentru a afla datele noastre de contact